מרכזיות טלפון

מרכזיות הטלפון עברו מהפכה בשנים האחרונות.

אם בעבר משרד היה מעוניין במרכזיה טלפונית היה עליו לרכוש מרכזיה פיזית שישבה בבית העסק עם כרטיסים ייעודיים לכל שלוחה. אם העסק גדל פעמים רבות המרכזיה כבר לא התאימה והיה על המשרד  לרכוש אחרת המתאימה לגודל ולצרכים החדשים. אם לעסק סניפים מרוחקים לא היתה דרך לקשר ביניהם.

כיום עם התקדמות העולם הטכנולוגי מרכזיה היא תוכנת מחשב שיכולה לשבת בחוות שרתים מרוחקת. שלוחה היא הגדרה בתוכנה וכל דרישה של המשתמש יכולה להתממש על ידי הגדרת קוד תוכנה בלבד שלא דורש תוספת כרטיסים ומערכות מסובכות. שיטת העבודה השתנתה לחלוטין. הקלטת שיחות, ניתוב שיחות, העברת שיחות בין משרדים מרוחקים, שיחות ועידה, חדרי ועידה, תורים מתוחכמים, ניהול לקוחות, ניתוב שיחות לפי תאריך ושעה שיחה מזוהה משתנה לפי שעות ועוד ועוד כולם הגדרות תוכנתיות במרכזיה וירטואלית שמאפשרת גמישות ותחכום שלא היו ידועים עד כה.

חברה המחולקת לסניפים מרוחקים בשתי ערים שונות ואפילו בארצות שונות יכולה להיות מחוברת באותה מרכזיה. שיחה הנכנסת בסניף אחד יכולה להיות מועברת למנהל היושב בסניף אחר בלחיצת מקש כאילו מדובר בחדר ליד.

שילוב טלפונים סלולאריים במרכזיה המשרדית כך שמנהל השוהה בחו"ל או איש שטח עדיין יכולים להיות מנותבים לשיחות מהמרכזיה כאילו הם שוהים במשרד. הלקוח מקבל שירות מושלם בלי תירוצים שמישהו לא נמצא כעת או לא בקרבת הטלפון.

שיחת אינטרקום  מהדלת של המשרד יכולה להגיע לאדם האחראי גם אם אין נפש חיה במקום. ועוד כיד הדמיון הטובה.

ייעוץ והתקנה של מערכות טלפון – מרכזיות המתקדמות בעולם. נוכל לסייע בהתקנת מרכזיה טלפונית למשרד מהמרכזיה הפשוטה ביותר ועד המרכזיות המתוחכמות ביותר הקיימות בשוק לפי הצורך.

ניתוב שיחות, הקלטה, הפניית שיחות, חיבור בין משרדים מרוחקים למרכזיה אחת, ניהול מרכזי טלמרקטינג. פקס למייל, מייל לפקס, חיבור אינטרקום למרכזיה, הפניית שיחות לסלולארי כחלק אינטגראלי מהמרכזיה. ועוד ועוד.

לפרטים פנו אל המומחים שלנו בטלפון 0772285238 או באימייל support@mytec.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *